Relacja z Pachnącego Wieczoru Yankee Candle w Poznaniu!

Jak mogliście się dowiedzieć z mojego fanpage'e i Instagrama, byłem zaproszony na Pachnący Wieczór Yankee Candle, który odbył się 17-go listopada 2017 w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, mieście gdzie swoją siedzibę ma dystrybutor marki Yankee Candle na Polskę, firma Grupa Zachodnia.

Wydarzenie poprzedziła wizyta dla wybranych blogerów w siedzibie firmy, co jest dla mnie wielkim wyróżnieniem. Miała ona na celu jeszcze większe przybliżenie nam marki i poszerzenie swojej wiedzy o niej. Są to informacje, które zaspokoiły moją ciekawość jak i na pewno przydadzą mi się na przyszłość.
Głównym celem wizyty był jednak Pachnący Wieczór Yankee Candle który odbył się w Centrum Handlowym Posnania w sali Premium Lounge. Każdy uczestnik otrzymał pakiet powitalny składający się z małej świecy, votivu, zapałek i kuponu rabatowego do sklepu decoaroma. Spotkanie polegało na prezentacji i przybliżeniu uczestnikom marki Yankee Candle, były też porady dotyczące palenia świec i liczne konkursy z pachnącymi nagrodami. Mnie udało się wygrać dużą Cranberry  Peppermint. :)


Prezentację swojej pasji przedstawiła Monika z Woskomanii, a swoją kolekcję zaprezentował Kamil którym serdecznie gratuluję udanych wystąpień, a przede wszystkim tego czego mi brakowało: odwagi. 

Wreszcie to na co czekałem najbardziej, czyli prezentacja nowości na pierwsze półrocze!

Na pierwszy kwartał marka Yankee Candle przygotowała kolekcję Enjoy the simple Things która utrzymana jest w pastelowej kolorystyce. Składa się ona z:
Sweet Nothings

Rainbow Cookie

A Calm & Quiet Place
Sun-Drenched Appicot Rose

Drugi kwartał zachęca nas do podróży kolekcją just go... składającą się z:
Warm Desert Wind

Coconut Splash

Misty Mountains
Tropical Jungle

Mam już swoje typy, ale po dniu pełnym wrażeń nie jestem w stanie powiedzieć jak pachniały poszczególne zapachy. 

Całemu spotkaniu towarzyszyła niezwykle starannie przygotowana oprawa gastronomiczna ściśle związana z wybranymi zapachami z oferty Yankee Candle. Mogłem poznać znane mi tylko z grup tematycznych na Facebooku sympatyczne dziewczyny: Monikę z Woskomanii i Anię z Po tej stronie lustra
Na sam koniec wybraliśmy się do decoaroma. czyli firmowego sklepu Yankee Candle i Millefiori, który również mieści się w Centrum Handlowym Posnania.
Było pysznie... i było tego więcej ;)

Sklep decoaroma.

Z Moniką z Woskomanii :)

Z Agatką na ściance :)

Żałuję tylko, że zrobiłem tak niewiele zdjęć ze spotkania (dzięki, Monika za poratowanie swoimi!), ale mając tyle wrażeń i emocji to była jedna z ostatnich rzeczy która przyszła mi do głowy. Myślę jednak, że to niewielka strata, gdyż obecna z nami była pani fotograf więc zapewne niedługo możemy spodziewać się fotorelacji na fanpage'e Yankee Candle Polska! :)
Dziękuję za to spotkanie, i oby do następnego roku!

Komentarze

  1. Zazdroszczę tego spotkania :) Już odkładam pieniądze na trzy świece z pierwszej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spotkanie!!! Zazdroszczę mocno <3 I jak ładnie koteły przedstawione :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle