Recenzja: Golden Autumn - Country Candle


Golden Autumn od Country Candle to moim zdaniem jedna z ładniejszych nowości na nadchodzącą jesień. Najważniejszy jest zapach, ale spójrzcie wpierw jak prezentuje się sama świeca. Pomarańczowy, prawie że złoty kolor wosku idealnie wpisuje się w jesienne barwy. Do tego piękna etykieta bardzo spójna z kolorem wosku. Gdy widzę takie obrazki od razu moja wyobraźnia jest pobudzona i oto zapewne chodzi jej twórcom. Udało się im mnie skusić. :)


Sam zapach jest niespotykany i idealnie wyważony. Bałem się, że będzie to kolejny zapach jesiennych liści, a to niekoniecznie moja ulubiona nuta. Jednak warto czytać opis producenta którym byłem zaskoczony, bo nie tego się spodziewałem w jesiennej świecy, ale skutecznie mnie zachęcił do zakupu. 
Pierwsze co czuję to niesamowita świeżość, taka chłodna jak wrześniowy poranek. Dokładnie ten chłód co rano powstrzymuje mnie od codziennego wstawania z łóżka. :) Drugą dominującą nutą są owoce. Według producenta to brzoskwinie i pomarańcze. Ja osobiście czuję mango skojarzone z brzoskwinią. 
Długo się zastanawiałem co nadaje tej świeżości. Myślałem, że może mięta lub inne zioła, ale ktoś mi podpowiedział, że to może być szałwia. W takim razie muszę koniecznie przypomnieć sobie jej zapach przy najbliższej okazji żeby móc skonfrontować ją z tą nutą zapachową.


Całą kompozycję określiłbym w ten sposób: opadłe owoce otulone chłodnym, rześkim wrześniowym powietrzem niczym woń jesiennego sadu u babci na wsi. 
Coś w tym jest, że budzi to we mniej wiejskie skojarzenia. Mniej więcej tak teraz pachnie u mnie pod jabłonką i śliwą, gdzie stare niezebrane owoce po prostu gniją nadając powietrzu słodkawy posmak i aromat. 
Myślę, że tej jesieni u mnie na tej świecy często będzie gościł płomień. :)

Komentarze

  1. Faktycznie zapach jest interesujący i nie ma w nim nut,które wyczuwa się w innych,jesiennych.
    P.S.Musiales przypominać o tym,że rano jest zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... wstaję codziennie przed 6, a w domu nienagrzane więc nie sposób zapomnieć :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle