Recenzja: Frosted Cranberries od Country Candle

Zaczynam wielką serię recenzji nowych zapachów na zimę od Country Candle. :)
Pozostając w klimacie żurawiny postanowiłem na pierwszy ogień przetestować Frosted Cranberries.

Moim zdaniem nie jest to zapach typowo żurawinowy. Oczywiście sama żurawina jest mocno wyczuwalna, ale jest bardzo mocno posłodzona zupełnie jak owocowe landrynki. Ale co dziwne czuję dość wyraźnie nuty ciemnych winogron jakie znam od siebie z ogrodu. Ta nuta ciągle mi się gdzieś tam przewija. Zapach cechuje się niewielką cierpkością jak na owoc żurawiny, jest lekko kwaśny, ale jednak duża dawka cukru przeważa i góruje nad całą resztą.

Moc świecy jest optymalna to znaczy mocą nie grzeszy, ale daje przyjemne tło. Mniej wymagający użytkownik powinien ją czuć. Ja mam już trochę "przepalony" nos od świeczek. :)
Mój egzemplarz jest mocno naolejkowany co objawia się pięknym wzorem na wosku.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle