Sun-Drenched Apricot Rose od Yankee Candle

Dziś będzie o zapachu kwiatowym, który moim nosem z kwiatami ma niewiele wspólnego. Zapraszam na recenzję Sun-Drenched Apricot Rose od Yankee Candle.
Przyprawiający o zawrót głowy bujny zapach morelowej róży, zachwycającej pięknym kwiatem o nadzwyczajnie miękkich płatkach.

Producent obiecuje nam tutaj:
Nuty głowy: Suszona Morela, Kwiat Nektarynki
Nuty serca: Róża Morelowa, Kwiat Gardenii
Nuty dolne : Piżmo, Puder

Gdy tylko pierwszy raz powąchałem ten zapach na Pachnącym Wieczorze zapamiętałem go jako brzoskwiniowy aromat, a że mój angielski kuleje nie spostrzegłem, że  apricot to najzwyczajniej w świecie morele. Najwyraźniej mój nos nie widzi różnicy między morelą, a brzoskwinią, bo nadal będę się upierał, że czuję tu soczyste, skąpane w słońcu brzoskwinie, cudownie słodkie i gaszące pragnienie w upalny letni dzień. Do złudzenia przypomina mi popularne herbaty mrożone sprzedawane w butelkach aromatyzowane brzoskwinią. Także zapach przywołuje same letnie skojarzenia. 
Jest to kolejny po Flowers in the sun zapach z kategorii Floral w którym nie czuję kwiatów, a tylko owoce. Dla mnie to i lepiej, bo tak jak kocham kwiaty w ogrodzie, tak jakoś ich zapach który nie pochodzi bezpośrednio z nich nie przypada  mi raczej do gustu.
A, że owocowe nuty w świecach bardzo lubię, to Sun-Drenched Apricot Rose ma dużą szansę stać się moim ulubieńcem!

Komentarze

  1. Mega mi się podoba ten zapach, kupiłam najpierw na próbę w formie wosku a potem..2 świece :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona :D Ja też planuję świecę, ale jedną ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle