Hibiscus Water - Yankee Candle

Kolejną z limitowanych nowości która zawitała w Polsce jest Hibiscus Water od Yankee Candle. Mimo trwającej zimy w świecach już panuje wiosna i lato co mnie bardzo cieszy, bo już odliczam dni do ciepłych dni nad wodą. Hibiscus Water ma właśnie przywoływać takie wspomnienia. 

"Bogata, tropikalna mieszanka chłodnej wody malowniczej laguny i kwiatu hibiskusa w pełni rozkwitu - zamknij oczy i słuchaj jak przybrzeżne fale rozbijają się o brzegi egzotycznej wyspy."

Na wstępie muszę się przyznać, że nie jestem fanem kwiatowych kompozycji, ale jest kilka wyjątków . Niestety także ten zapach to nie do końca moja bajka. Dla mnie to kolejna świeża, kwiatowo-praniowa kompozycja za którymi nie przepadam. To znaczy z tymi praniowcami mam taki problem, że na sucho je bardzo lubię, ale w paleniu powodują u mnie ból głowy. I choć w składzie znajdziemy same piękne nuty tj.:

Nuty głowy : Melon
Nuty serca Lilia, Hibiskus
Nuty dolne: Piżmo

...to ja i tak nadal będę czuł kwiatowe mydło. Dla mnie takie mieszanki są zbyt agresywne i jak wspominałem powodują ból głowy przez co nie jestem w stanie ich palić. Dla testów się poświęciłem i mogę powiedzieć, że mimo krótkiego czasu palenia to moc jest dobra.

Nie mogę powiedzieć, że zapach jest zły. Po prostu nieodpowiedni dla mnie.
Jednak dla fanów kwiatowo-wodnych zapachów jak np. Water Garden może to być dobry wybór.
Trzeba przyznać, że rajska etykieta i niebieski wosk (czyli mój ulubiony kolor wosku, który tak rzadko jest stosowany) przyciągają oko i  coś czuję, że w łazience będzie się ładnie prezentować. I nawet zapach tam najbardziej pasuje. ;)

Komentarze

  1. właśnie udało mi się upolować na goodies ostatnią sztukę i jestem przeszczęśliwa, na sucho..zamykam oczy i czuję od razu coś znajomego odległego, przenoszę się w czasie jakieś 20 lat..wiem!Vie privee, był taki perfum Yves Rocher, i to tak właśnie pachnie:)Zobaczymy co pokaże w paleniu ta śwwieca, ale póki co i zapach i etykieta skradły moje zmysły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, etykieta i kolor wosku są cudowne! Zapach niestety nie mój, bo nie jestem wielbicielem świeżych kompozycji, ale super że Tobie się podoba i, że udało się zdobyć! Samych miłych chwil z tą świecą Ci życzę! <3

      Usuń
    2. Twoje słowa wypełniły się, bo faktycznie wzajemna sympatia trwa także po odpaleniu. 3ci dzień mi towarzyszy zapach Water hibiscus i nadal podtrzymuje swoją opinię. Perfumy vie privee i na prawdę wyjątkowy zapach świecy.Nie zdatrzyli mi się natknąć na podobną. :) pozdrawiam cieplultko

      Usuń
    3. Ciesze się, że świeca spełniła Twoje oczekiwania <3 :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle