Winter's Nap - Country Candle

Czy są tu jacyś psiarze? Zgłoście się, bo czasami mam wrażenie, że jestem otoczony samymi kociarzami! Dziś pomerdamy ogonkami, bo wreszcie nasze psie serca zostaną zaspokojone świecą z psim motywem. To właśnie Winter's Nap otrzymało etykietę, która rozczuli nawet najtwardsze serca. Bo kto odmówi miłości puszystemu, beztroskiemu szczeniaczkowi? No kto?


Jak pachnie ten uroczy piesek? Znajdziemy tutaj:

Nuty głowy: jagody, kwiaty
Nuty serca: owoce, przyprawy
Nuty bazy: piżmo, drewno



Jestem nieco zaskoczony nutami głowy i serca. Zastanawiam się czy ktoś nie pomylił się w opisie. Ja czuję tutaj puszystą waniliową piankę, lekką niczym chmurka. Taki puszek-okruszek co nie mdli i nie tuczy choć z tym drugim to pewnie tylko pozory, ale w przypadku świecy, możecie być spokojni. Nie przybędzie Wam nic więcej oprócz miłych doznań aromatycznych. :)
W tej kompozycji wyczuwam też coś na podobieństwo drewna sandałowego i bursztynu, które otulone są nieco kaszmirowym płaszczykiem. Zapach zaliczyłbym do słodkich otulaczy.

Modelka Milka

Wielu osobom kojarzy się on z Soft Blanket od Yankee Candle i rzeczywiście coś w tym jest. Odnajduję tu wspólny mianownik w postaci otulającego bursztynu i ciepłej wanilii. Jednak Misiek jest nieco bardziej kremowo-kosmetyczny, a piesek kremowo-spożywczy.

Modelka Tequila

Zapach całkiem przyjemny, ale mam pewne obawy czy przy dłuższym paleniu nie będzie nieco męczący. Szczególnie w małych pomieszczeniach. Ja nie odczułem tego dyskomfortu, ale to ze względu na dość dużą przestrzeń w której świecę paliłem. To są jedynie moje obawy. Jeżeli trochę boicie się zakupić od razu słoik to jak zawsze na początek polecam daylight. :)

Milka poleca i swojego słoiczka już nie odda :)

Winter's Nap stał się niewątpliwym hitem zanim jeszcze wszedł do sprzedaży, co tylko pokazuje jak bardzo oddziałują na nas zwierzaki na etykietach. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz ujrzymy jakiegoś futrzaka zdobiącego nasze kochane świece!
Jesteście za? 

Komentarze

  1. Ja jestem psiarą :-D mogli by zrobić świecę o zapachu szczeniaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie powinno być więcej psich świeczek! :)

      Usuń
  2. Klimatyczne zdjęcia 🤩 modele na medal ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem jak je zmusiłem do pozowania. Nawet się nie stawiały :-) Myślę, że przywilej leżenia na kanapie to sprawił. ;)

      Usuń
  3. Cudne psiaki! :D Ja jakoś nie przepadam za seriami ze zwierzakami na zdjęciach. Lubię za to aromaty nawiązujące do świąt, krajobrazów i relaksu. Etykieta urocza, ale nuty jakby nie do końca moje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronię się przed tą świecą, ale mi nie ułatwies decyzji. Ciągle mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego jestem by namieszać Wam w głowach 😂
      Do usług 😈

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle