Recenzja: Beach Waves - Yankee candle

Z racji tego,  że uwielbiam wszelkie morskie klimaty w wystroju, gdy tylko zobaczyłem to musiałem ją mieć.  A mowa o Beach Waves od Yankee Candle którą zamówiłem z UK ze strony dystrybutora (yankeecandle.uk).
Jest to zapach świeży,  wodny,  z lekką nutą cytrusową w tle, ale bardzo łagodny,  tylko dla czułych nosków. 😉 Ja niestety jej nie poczułem i musiałem sprzedać. 😢
Jak widać pięknie komponuje się pośród morskich dodatków.
Zapach niedostępny w PL.  Limitka z UK na rok 2017.


Instagram: https://www.instagram.com/naswieczniku/
Facebook: facebook.com/naswiecznikublog/

Komentarze

  1. Mój nos niestety lubi mocne zapachy więc z tym pewnie byśmy się nie polubiły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle