Recenzja: Mulberry & Fig Delight - Yankee Candle


Całkiem niedawno w sklepach pojawiła się nowa kolekcja Fall In Love firmy Yankee Candle zawierająca cztery nowe zapachy które oczywiście dla Was zrecenzuję. Dzisiaj będzie to Mulberry & Fig Delight.


Gdy tylko otworzyłem słój przywitał mnie aromat słodkich dojrzałych perfumowanych gruszek (myśląc perfumowane mam na myśli miłą dla nosa głęboką nutę, która mogłaby być składnikiem perfum.). 
W paleniu gruszki odeszły na drugi plan. Pojawiła się za to beztroska nuta gumy balonowej Hubba Bubba oraz wapna jeżynowego które uwielbiałem pić jako dziecko także zapach przywołuje we mnie same miłe wspomnienia.
Zapewne nuty jeżynowe czuję tu siłą sugestii, ponieważ morwa przedstawiona na etykiecie do złudzenia je przypomina. Nie mam pojęcia jak pachnie i smakuje morwa, ale możliwe że jest trochę cierpka (wujo Google podpowiada, ze słodko-kwaśne) co by wyjaśniało, że delikatnie czuję tam taką nutę.
Jeżeli chodzi o figę to czuć ją , ale jest naprawdę głęboko wkomponowana tak, że ciężko ją wyodrębnić. Udało mi się to, gdy testowałem wosk i go przełamałem. Wtedy poczułem coś podobnego co znam z suszonych fig które kupuję zimą.
Jest to kompozycja dla fanów słodkich owocowych zapachów, ale szczerze polecam każdemu wypróbować choć w wosku.
Zapach jest naprawdę udany i idąc za nazwą kolekcji ja naprawdę się w niej zakochałem, a to dopiero początek, a już wiem że będzie tylko lepiej. ;) 

Moc świecy: średnia
Moc wosku: dobra


Instagram: https://www.instagram.com/naswieczniku/

Komentarze

  1. Jeśli w świecy moc średnią, w wosku dobra,to można się skusić zważywszy na tak ciekawy opis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko wosk i zapach mi się podoba, bo jestem z tych maniaczek owocowych zapaszków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle