Recenzja: Wild Berry Balsamic - Country Candle

Dzisiejszy dzień umila mi zapach Wild Berry Balsamic z firmy Country Candle.
Czuję tu głównie jeżyny, a dokładniej słodkie wino jeżynowe które w ostatnim czasie jest w moim TOP (Mogen David).Jest to kompozycja słodka, wręcz cukierkowa, ale przyjemna w odbiorze. Mi to przypomina takie przezroczyste karmelki owocowe z dzieciństwa.Moc świecy bardzo dobra zważając na to, że paliłem ją na otwartej przestrzeni, a i tak czułem doskonale. 
Jako wielbiciel wszelkich dóbr leśnych po prostu musiałem mieć tę świecę!


A Wy znacie ten zapach? Co o nim sądzicie?

Instagram: https://www.instagram.com/naswieczniku/
Facebook: facebook.com/naswiecznikublog/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle