Witajcie!

Kontynuując swoją przygodę ze świecami wreszcie przyszedł czas na bloga. 
Długo odwlekałem tę decyzję, ale skoro i tak świece zapachowe i wszystko co z nimi związane są sporą częścią mojego życia oraz i tak umieszczam recenzje zapachów na grupach tematycznych (Kochamy świece zapachowe, Anonimowi świecocholicy) to pomyślałem, że fajnie by było mieć wszystko w jednym miejscu które będzie tylko moje. Oczywiście nie zamierzam poprzestać tamtej aktywności.

Moją aktywność możecie również śledzić na:
Instagramie: https://www.instagram.com/naswieczniku/
Facebooku: http://facebook.com/naswiecznikublog
Do zobaczenia na łączach internetowych! :)

Komentarze

  1. Jeżeli połączymy prowadzenie bloga z swoją pasją i czymś co jest częścią nas to potrafi przynieść całą masę przyjemności :) Powodzenia :)) Zapraszam do siebie na www.zapachnadzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle