Recenzja: Jingle All The Way od Country Candle

Kolejna świeca na szlaku nowości zimowych od Country Candle to Jingle All The Way.
Postanowiłem iść tropem czerwonych świec. ;)

W tej kompozycji wyraźnie wyczuwalne są kandyzowane lub suszone owoce. Gdybym miał zgadywać jakie to stawiam na jabłka, pomarańcze i winogrona. Skąd moja zawahanie nad typem owoców? Bo z jednej strony czuć sporą słodycz jak w kandyzowanych, a z drugiej lekką dymną, gorzkawą nutę, ale tu kolejna niepewność, że to są po prostu goździki i one wprowadzają mnie w błąd mieszając w zmysłach.
Ta lekko cierpka nuta przypomina mi też do złudzenia najprawdziwsze wytrawne czerwone wino. Tylko nie takie czyste winogronowe szczepy, ale z domieszką innych wcześniej wspomnianych owoców. Przez tę gdzieś wędrującą nutę goździków mam dość silne skojarzenie do zimowego grzańca z budki w kształcie drewnianej beczki jaki kupuję na jarmarkach świątecznych odbywających się w większych miastach.
To taki ciepły i bardzo wyrazisty zapach na Święta.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle