To będą aromatyczne święta z Country Candle!


Dzisiaj odwiedził mnie kurier przywożąc 12 nowych świątecznych zapachów od Country Candle. 
Powiem tak: to będą naprawdę pachnące, aromatyczne i wyraziście pachnące Święta Bożego Narodzenia!
Postaram się pokrótce opisać swoje pierwsze wrażenia na sucho. Oczywiście w swoim czasie pojawią się recenzje wszystkich zapachów.

Balsam Fir
Piękny zapach słodkawego świerku. Na pewno NIE kostka toaletowa jak to często bywa z choinkowymi kompozycjami! Jako posiadacz sztucznego drzewka bardzo się cieszę, że będę mógł poczuć jakby w pokoju stała najprawdziwsza choinka.

Balsam & Cedar
Niestety to totalnie nie mój zapach. Perfumy mojego dziadka.  Gdzieś w tle czuć świerkowe nuty, ale na pierwszym planie jest jednak coś nie dla mnie. Być może to cedr mnie tak drażni.
Recenzja

Home For Christmas
Lekko słodka żywiczna nuta połączona ze świątecznymi przyprawami między innymi z goździkami. Bardzo kojarzy mi się ze świętami. 

Cozy Cabin
 To dokładnie ten sam zapach co w Kringle Candle tylko w innym słoju i w kolorowym wosku. Fajny dymny zapach z nutami wanilii. Mój ulubieniec zimą.

Snowflakes Glistening

Niestety dla mnie to jest kostka toaletowa. Za świeże, za praniowe i jeszcze lekka nuta cytrusów. Wszystko czego nie lubię.  Przykro mi, bo etykieta piękna i tak bardzo chciałem żeby ten zapach mi się podobał.  Podobne do April Showers z YC.
Pocieszę Was, że spora rzesza ludzi uważa ten zapach za piękny więc może ze mną jest coś nie tak? :)
Recenzja

Mountain Sunrise
Mocno żywiczny i zarazem świeży. Trochę przypomina mi First Snow z Kringle Candle.
Recenzja

Peppermint Twist
 Zapach stworzony dla mnie. Słodka miętka mentolowa.  Przyjemnie cukierkowa i taka świeża. Nie wiem czy wiecie, ale jestem ogromnym fanem mentolowej mięty w połączeniu z cukrem.
Recenzja

Fireside
Owocowy grzaniec z goździkami i cynamonem. Mocno rozgrzewający.

Silver Bells
Sam nie wiem co tu czuję. Gdzieś w tle jodła, a na pierwszym planie mroźne owoce.

Merry Christmas
W pierwszej chwili poczułem pierniczki, ale potem już tylko drzewo cedrowe i inne iglaki. Niestety mimo pięknej naklejki zapach nie w moim guście. Za dużo różnych nut zapachowych na raz.

Jingle All The Way
 Cudownie słodki wręcz landrynkowy, leciutko korzenny. Może to miał być kompot, ale za słodkie jak na niego.

Frosted Cranberries
Bardzo słodka żurawina, ale w ogóle nie kwaśna.


Większość zapachów bardzo ciekawa i dobrze skomponowana w kontekście Świąt. Dla fanów mocnych, wyrazistych i aromatycznych kompozycji to będą idealne zapachy. Będę miał spore dylematy co palić zimą.  


Wszystkie opisane wyżej zapachy zakupicie w sklepie dystrybutora www.kringle.pl . Każdy dostępny w formie daylighta, małego, średniego i dużego słoja. 

Wszys




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Nie lubię zimy, ale człowiek nadał jej takiego klimatu, że w sumie da się ją polubić z za względu na święta, ozdoby i te zapachy. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle