Zapowiedzi Goose Creek na wiosnę 2018!


Dzisiaj pojawiła się oficjalna lista od dystrybutora nowych zapachów od Goose Creek Candle na wiosnę 2018 roku. W sklepach mają pojawić się już w lutym.

Oto co przygotowali!


Black Cherry
Poddaj się apetycznemu aromatowi słodkich, dojrzewających wiosną czarnych czereśni.



Black Pepper
Wyrafinowana mieszkanka ciepłego drewna, cytrusów i przypraw.
Lemon Peel
Esencja musującej, świeżej letniej cytryny. Ten delikatny, cytrusowy zapach jest idealny na lato.
Warm Vanilla Cake
Kto potrafi się oprzeć ciepłemu, przepysznemu, dopiero co wyjętemu z piekarnika, białemu ciastu waniliowemu.
Pineapple Upside Down Cake
Ciepłe, prosto z piekarnika, odwrócone ciasto ananasowe jest nowym ulubionym przepisem rodziny.
Perfect Day
Ciepłe kryształki cukru, czysty zamsz, kremowy sandałowiec i zmysłowy bursztyn.
Cool Rain Drops
Gdy lodowato zimne krople deszczu zaczynają spadać, przez las równikowy przetacza się chłodna bryza.
Tropical DaydreamUcieknij do bujnego tropikalnego raju. Właśnie tak powstają marzenia.
Cherry Blossom
Intensywnie różowe kwiaty wiśni wypełniają okolicę swym nieskrępowanie prawdziwym, wiosennym zapachem.


Ja już mam swoje typy. Są to: Perfect Day i Tropical Daydream. Black Pepper mógłbym mieć dla samej etykiety, bo kocham las, ale coś czuję, że zapach to nie będzie moja bajka.
Pozostało nic tylko czekać do lutego! :)

Komentarze

  1. Ale super! Też znalazłam kilku faworytów. A tak szczerze mówiąc to nie miałam jeszcze żadnej świecy tej marki. Chyba czas nadrobić zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja byłem fanem prawie od początku i nie żałuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle