Przygotuj dom na święta z Home for Christmas od Country Candle

Home for Christmas od Country Candle to chyba dla mnie największe zaskoczenie z zimowej kolekcji tej firmy. Wąchając ją na sucho byłem bardzo, ale to bardzo sceptyczny, ale widocznie nie na tyle by nie spróbować zapalić. I było warto. 

Po pierwsze uwielbiam w domu mieć na Święta Poinsecję potocznie nazywaną Gwiazda Betlejemską dlatego etykieta przyciągnęła moją uwagę od pierwszej chwili. Do tego ten zielony głęboki kolor niczym jodła. Wszystko tu tak dobrze współgra.
Na sucho zbił mnie z nóg aromat goździków, które chyba są w każdej możliwej świątecznej świecy, a w połączeniu z kwaśnawą nutą iglaków nie wydawało mi się to ciekawe połączenie.
Ale zapaliłem... i nie pożałowałem. :)
W paleniu zapach jest słodko-jodłowy z delikatną szczyptą przypraw. Ale goździk bardzo łagodnieje, za to jakbym jeszcze dodatkowo wyczuwał nutkę cynamonu, ale nie chcąc nikogo przestraszyć (bo wiem, że cynamon ma wielu przeciwników) załóżmy, że go tam nie ma, raczej jest delikatnym dodatkiem.

Świeca ma bardzo dobrą moc i doskonale wypełnia zapachem mieszkanie. Mimo to nie byłbym sobą gdybym prawie nie upalił nosa chcąc wydobyć jak najwięcej nut. I to co poczułem zwaliło mnie z nóg, wręcz trochę sentymentalnie wzruszyło. Czuję tu jak żywy dym z sosnowego ogniska! Bo właśnie takie ma charakterystyczny aromat palącej się żywicy i igieł. Jest to bardzo ciepły, a zarazem dusząco-dymny aromat. Kto kiedyś palił ognisko i wrzucił iglastą gałąź ten wie o co chodzi.
Ale te dymne nuty nie wybijają się ponad całą kompozycję. Są spójną jej częścią. 
Zapach jest bardzo złożony i ciężko wydobyć z niego konkretne nuty, ale mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłem Wam ten naprawdę świetny zapach. Na Święta to idealny zapach!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle