Miętowa Śnieżynka od PartyLite

Nie wiem jak mogłem pominąć ten zapach  w toku zimowych recenzji, ale kalendarzowo wiosna jeszcze nie nadeszła i gdzieniegdzie spał jeszcze śnieg więc czas nadrobić to przeoczenie!
A mowa o Peppermint Snowflake od PartyLite!

Mogę śmiało powiedzieć, że to nieprzerwanie mój ulubiony zapach tej marki. Jestem wielbicielem miętek w świecach, ale tę jedną naprawdę lubię szczególnie.
Co mnie w niej tak urzekło?
To chyba najpiękniejsza słodka mentolowa mięta jaką spotkałem. Już na sucho jest tak mocna, że świdruje w nosie, a po zapaleniu to jest dopiero ogień w nosie! :)
Prawie oczy szczypią od jej stężenia w powietrzu które chyba sięga 90%. ;)
Mimo to zapach nie jest, aż tak męczący choć dłużej niż trzy godziny nie mogę go palić. Zresztą jeszcze na długo utrzymuje się w pomieszczeniu wgryzając w co tylko się da.
Także jeśli niczym Pinokio masz drewniany nos, a na zapach miętki reagujesz euforycznie to ten zapach jest dla Ciebie! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle