Vanilla & Wood - Millefiori Milano

Dziś zabiorę Was w podróż do przytulnego świata Vanilla & Wood od Millefiori Milano. To właśnie ten zapach wybrałem jako trzeci do przetestowania. Skusiły mnie nuty sandałowca i wanilii, które w moim wyobrażeniu wydawały się idealnym połączeniem zważając na to jak lubię Sandalwood Vanilla od Yankee Candle.

W tej kompozycji znajdziemy:
Nuty dolne: drzewo cedrowe z Maroka, heban, drzewo sandałowe, palony słód, irys
Nuty serca: nasiona marchwi, wanilia, jagody z Madagaskaru
Nuty głowy: gorzka pomarańcza, bergamotka, olejek z liści pomarańczy paragwajskiej, woda jaśminowa
Słodkie nuty wanilii wzmocnione aromatem karmelu i nutami drzewnymi.
Muszę przyznać, że się nie zawiodłem. Otrzymałem prawie dokładnie to czego się spodziewałem: ciepłe waniliowe nuty podbite drzewem sandałowym, ale również wyraźnie wyczuwalne są tu karmelowe akordy co daje cudowny efekt. Mógłbym się zanurzyć w tym zapachu i wcierać go w siebie niczym luksusowy balsam do ciała. :)
To taki zapach który uspokaja, relaksuje i wycisza.

Zapach choć jest niesamowity to z jego moc mogłaby być jednak lepsza. W zasadzie ciężko mi powiedzieć czy w ogóle czułem tę świecę. Dlatego postanowiłem wosk wygrzebać do kominka. Trzeba przyznać, że różnica była ogromna. Zapach stał się wyczuwalny! 
Tylko chyba nie o to chodzi, by kupować wosk do kominka w słoiczku z knotem? :P
Plus jest taki, że wosk sojowy jest bardzo plastyczny i łatwo się go wyjmuje ze słoika, niczym jogurt. :)

Zapach z całego serca polecam, świecę tylko wrażliwym nosom. Na szczęście są jeszcze inne formy np. dyfuzory i spray'e do pomieszczeń (a te z reguły mnie nie zawodziły). :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle