Tropical Daydream - Goose Creek

Jakiś czas temu Goose Creek zaprezentowało kilka nowości, a ja skusiłem się na dwie. Jedna z nich to Tropical Daydream, której recenzję właśnie mam przyjemność Wam zaprezentować. 
Ucieknij do bujnego tropikalnego raju. Właśnie tak powstają marzenia.

Przyznam szczerze, że kupiłem ją tylko dlatego, bo chodziły pogłoski co do jej podobieństwa do Bahama Breeze z Yankee Candle. A, że Bahamę kocham miłością bezwarunkową i dozgonną to długo nie myślałem i zamówiłem tę świecę. 
Podobieństwo jest również w turkusowej barwie wosku więc tym bardziej miałem nadzieję na godną następczynię Bahamki.

Przyszła paczka, rozpakowałem świece, serce mi zadrżało i... jakże się zawiodłem! Przecież to koło Bahamy nie stało! :(
Tropical Daydrem ma bliżej do pinacolady niż do soczystego owocowego drinka. Mnóstwo tu ananasa i kokosa z charakterystycznym "zielonym" aromatem liści palmowych. Brakuje mi tu tej lekkości i soczystości jaką ma Bahama Breeze. 

Ale nie jestem z tych co nie dają drugiej szansy. Zapaliłem świecę i było o niebo lepiej!
Teraz można było dostrzec dużo więcej podobieństw z Bahamą. Ananas złagodniał, drażniąca kokosowa nuta odeszła w niepamięć, a za to pojawiła się owocowa soczystość. Nie jest to kropka w kropkę to samo, ale jest równie miłe w odbiorze. Palenie tej świecy było przyjemnością. :)

Nuty głowy: ananas, gruszka
Nuty serca: guawa, liście palmowe, karambola
Nuty dolne: bambus, tropikalna bryza

Nie wiem czy Tropical Daydream stanie się moim ulubieńcem, bo na ten moment ciężko mi wydać wyrok, ale trzeba przyznać, że etykieta aż się prosi by ta świeca zagościła na mojej półce na dłużej.
Następcy Bahamy nie znalazłem, bo to chyba niemożliwe, ale nie martwi mnie to dopóki mam jej solidny zapas. 

Nie znalazłem tu tego co chciałem, ale polecam wszystkim fanom pinacolady (ja nim nie jestem, a mimo to zapach nawet mi się spodobał) jak również wielbicielom owocowych drinków wszelakich.  

Komentarze

  1. Kupiłam wosk, ale wrzuciłam gdzieś na dno szuflady ;p. Uwielbiam takie klimaty, wiec mam nadzieję, że mój odbiór tego zapachu będzie podobny co Twój i że przypadnie mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle