Golden Tobacco - Country Candle

Czarno to widzę. Dosłownie. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją czarnej jak smoła Golden Tobacco marki Country Candle. Jej design od początku przykuł moją uwagę lecz miałem spore obawy co do zapachu. Niepotrzebnie.


Golden Tobacco to świeca, którą wyobrażałem sobie bardzo męsko: dymnie i kolońsko. Jednak nie znajdziecie tutaj nic z tych rzeczy. Producent obiecuje nam tu bursztyn, tytoń, skórę, zamsz i pieprz
I rzeczywiście bardzo mocno wyczuwalny jest tu tytoń, identyczny do tego który znam z Viva Havana od Yankee Candle, lecz tu słodycz bursztynu, i wanilii (którą wyczuwa tu wiele osób) sprawiają, że zapach staje się bardzo miły w odbiorze. Gdzieś tam w tle przewijają się wspomniane wcześniej nuty skórzane, ale nie są one w takiej dawce, by stać się dokuczliwymi. 


Jeżeli lubicie zapach waniliowego tytoniu to jest to świeca dla Was, a jeśli nie potraficie sobie go wyobrazić to dodam jeszcze, że zapach bardzo przypomina mi opiekane waniliowe pianki z ogniska, czyli to trochę takie połączenie Havany z Fireside Treats!
Oba zapachy bardzo lubię, a takie połączenie to podwójna dawka pozytywnych doznań!


Wspomniałem na początku o sferze wizualnej świecy. Jest bardzo uniwersalna, taka wręcz klasyczna. Czerń pasuje właściwie wszędzie (tak samo jak biel), a złote liście tytoniu dodają szyku i elegancji, co na czarnym tle sprawia, że świeca jest "exclusive". :) 
I dementuję swoje obawy: to nie jest męski zapach. To zapach dla każdego i w zasadzie na każdą porę roku choć jakoś najbardziej widzi mi się jesienią, a że póki co lipiec mamy mało letni to miałem idealną aurę do zapalenia tej świecy.

A Wam jak się widzi Golden Tobacco?

Komentarze

  1. Któż by się o spodziewał.. Myślałam- "Aa czarny kolor wosku to pewnie męski śmierdzi" , a tutaj proszę.. Może bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już się tak przyzwyczailiśmy, że co czarne to męskie. :) Siła sugestii jest wielka :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle