Tonka Bean & Vanilla - Kringle Candle

Kolejną nowością od Kringle Candle, która pojawiła się w tym roku jest Tonka Bean & Vanilla - świeca która zwróciła moją uwagę zarówno wizualnie jak i aromatycznie.
Już sam wykaz nut zapachowych wyraźnie wskazywał, że będzie to "mój" zapach. Znajdziemy tu takie składniki jak: wanilia, kokos, miód, kwiaty, przyprawy, krem (zapewne chodzi o ten śmietankowy), drewno.


Kto mnie zna wie, że wanilię mogę wąchać godzinami , miód jem w ilościach hurtowych, wszystko co kokosowe znika w moim brzuszku w trybie ekspresowym, produkty mleczne są na porządku dziennym, a prace w ogrodzie wśród kwiatów to moja mała pasja. A do tego kocham las więc zapachy drewna nie są mi obce. Gdybym był zapachem to byłbym właśnie taki jak ta świeca, a na etykiecie nieskromnie umieściłbym swoją facjatę! ;)

Mimo tej mnogości nut zapachowych, mój ułomny nos wyczuwa tu przede wszystkim dwie podstawowe: wanilię i drewno, co w rezultacie moim zdaniem sprawia odczucie wanilii cukierniczej, wytrawniejszej niż taką, którą serwuje się nam w większości produktów. 


Jednak nie brakuje tu pewnej słodyczy, nieco kokosowej i śmietankowej, bo cała kompozycja ma właśnie takie gęste mleczne podbicie dodające jej charakteru, lecz pazur tej świecy mimo wszystko nadają nuty drewna i przypraw.
Zapach trochę przypomina mi wycofany już Baker's Vanilla (wanilia cukiernika) , lecz nie mam już nawet krzty wosku dla porównania, ale jest szansa, że to po prostu trochę zmodyfikowana wersja tamtego zapachu. 


Nie wiem czemu odnoszę wrażenie, że czuję kakao pełne pianek marshmallow! Gdyby ktoś mi podsunął tę świecę nie mówiąc co to za zapach to właśnie tak bym ją opisał. 
W zasadzie jest to kompozycja całoroczna, lecz jednak preferuję ją na jesień i zimę, gdyż ten delikatnie słodki otulacz, z rozgrzewającą mocą przypraw sprawi, że po prostu będzie nam łatwiej przetrwać te ponure i smutne dni nadając im niesamowitego klimatu i uroku. 


Jedyne co mogę zrobić to z całego serca polecić ten zapach mając nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle