Over The Rainbow - Kringle Candle

Mówią, że po każdej burzy wychodzi słońce - to prawda, ale często też pojawia się tęcza. Nie bez powodu o niej wspominam, gdyż dzisiaj zapraszam Was na recenzję tegorocznej nowości od Kringle Candle: Over The Rainbow!


Dacie wiarę, że pisząc tę recenzję właśnie widzę przez okno tęczę? :) Niech poniższe zdjęcie będzie tego dowodem, a na bieżąco mogliście zobaczyć to na moim InstaStory. Pewnie to nie przypadek, bo wcześniej przeszła spora ulewa, więc nieco zainspirowany sięgnąłem po tę świecę. A może to po prostu znak z niebios, że dobrze wybrałem? :) Albo jeszcze lepiej: gdy zapalicie tę świecę, tęcza pojawi się na niebie! :) Tak realistycznego odbioru na linii zapach-etykieta jeszcze nie miałem! :-)


W Over The Rainbow producent obiecuje nam następujące nuty: melon miodowy, sól morską, ozon, melona Cantaloupe, arbuza oraz morskie klimaty (zapewne bryzę).



Gdy tylko podniosłem wieczko, od razu widziałem że znam te zapach! To wycofany kilka lat temu Honeydew Melon z Kringle, którego nie mogłem odżałować. Swojego czasu był moim ulubionym zapachem, ale zbyt często go paliłem i nieco mi się przejadł. 
Całkiem miło jest powrócić po kilku latach do tego zapachu. Nie pamiętam jakie dokładnie nuty zapachowe miała tamta wersja, ale tak na pierwszy węch jest to dla mnie ta sama kompozycja. 


Jeżeli lubicie zapach melona, a w szczególności miodowego oraz Cantaloupe to będziecie wniebowzięci! Akurat ja uwielbiam wszelkie melony, a te dwa gatunki najbardziej. Jest to słodka i rześka kompozycja, wyraźnie owocowa z bardzo realistycznie odwzorowanym aromatem melona. 
Moc świecy jest delikatna, ale rzekłbym, że taka w sam raz. Melonowe zapachy mnie osobiście na dłuższą metę zamulają, więc cieszę się gdy nie są one zbyt mocne. 


Nie można również pominąć aspektów wizualnych. Świeca jest po prostu piękna! Nieco baśniowy widoczek, gdzie  dwa balony dryfują po niebie na tle tęczy. Na etykiecie wyraźnie dominuje niebieska barwa, a  to mój ulubiony kolor. 

Iście wakacyjna świeca! <3

P.S. 
Kto nuci ze mną? :) Mi cały czas po głowie chodzi ta piosenka :)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!

Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle