Christmas Market | Fresh Aspen Snow - Country Candle

Kolejna porcja nowości, tym razem z Country Candle, którą dziś Wam zaprezentuję przeniesie nas do Alpejskiej wioski! Spodziewajcie się ośnieżonych szczytów gór i świątecznej magii miasteczka!
Zapraszam na recenzje Christmas Market i Fresh Aspen Snow od Country Candle!


Christmas Market

Nuty głowy: jodła, kora cynamonu, cytrusy
Nuty serca: liście goździków, kardamon, amarylis
Nuty bazy: gwiazdka anyżu, wanilia, trzcina cukrowa

Christmas Market to dla mnie nie mała zagwozdka. Przede wszystkim dla mnie nie jest to w ogóle świąteczny zapach jednak etykieta robi swoje. Kompozycja jest unikalna i trudna do opisania przez co staje się jeszcze ciekawsza. Nie potrafię powiedzieć jaka to kategoria zapachowa, ani jakie konkretne nuty wyczuwam, ale spróbuję. 
Na pierwszym planie czuję kremową wanilię oraz delikatną nutę igliwia, której świeżość przenika w coś rodzaju jakby miętowego. Dookoła rozpościera się delikatnie cytrynowa mgiełka i delikatna otoczka, wręcz szczyptunia przypraw.


Dla mnie Christmas Market jest trochę aromatyczny jak świąteczny grzaniec, trochę słodki jak lukrowane pierniczki, trochę chłodny jak grudniowe wieczory - czyli wszystko się zgadza: to świąteczny jarmark! :) 
Oczywiście ta wizja jest lekko naciągana, ale sam zapach jest wart poznania, bo jest nietypowy!

Fresh Aspen Snow

Nuty głowy: świeże powietrze, mróz, liście mandarynki
Nuty serca: iły jodły, śnieg, płatki heliotropu
Nuty bazy: wetyweria, drzewo cedrowe, piżmo

Fresh Aspen Snow to kompozycja słodko-miętowa, a kto mnie zna ten wie, że uwielbiam takie połączenie i w swojej kolekcji mam wiele różnych wariacji miętkowych! 
W tej świecy oprócz naprawdę sporej dawki cukru i mięty można poczuć przeszywający chłód górskiego, mroźnego powietrza. Mimo to, nie jest to w żadnym wypadku kompozycja zimna. Chłód nadaje głębi w odbiorze, mam wrażenie że czuję go pełnią płuc - wręcz przeszywa mnie na wylot!
Świetne odświeżające uczucie! Moc świecy fenomenalna!






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielka recenzja nowości Goose Creek na jesień 2020! [9 zapachów]

Magical Christmas Morning - Recenzja wszystkich zapachów Yankee Candle na zimę 2020!